Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego - powtórzony


Wójt Gminy Łubowo ogłasza przetarg nieograniczony na "Udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu złotowego na budowę sali gimnastycznej wraz z drogą pożarową w Lednogórze , gmina Łubowo" - powtórzony

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Łubowo: Udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu złotowego na budowę sali gimnastycznej wraz z drogą pożarową w Lednogórze , gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 224224 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego bankowego kredytu złotowego na budowę sali gimnastycznej wraz z drogą pożarową w Lednogórze , gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na budowę sali gimnastycznej wraz z drogą pożarową w Lednogórze , gmina Łubowo - wysokość kredytu - 820.000,00 - okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy kredytowej do 15.12.2021r. . Środki finansowe z kredytu zostaną przekazane do dyspozycji Zamawiającego w 2 transzach : w 2015r. IV kwartał zł. 520.000,00 ; w 2016r. II kwartał zł. 300.000,00; na rachunek bankowy Nr 31 9068 0003 0000 0101 4006 5400 . - spłata kredytu od dnia 15 marca 2018r. w ratach kwartalnych : w 2018r. 4 raty po zł. 20.000,00 , w 2019r. 4 raty po zł. 50.000,00 , w 2020r. 4 raty po zł. 67.500,00 i w 2021r. 4 raty po zł. 67.500,00 - spłata odsetek - miesięcznie, w miesięcznych okresach obrachunkowych, płatne do 15 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, począwszy od dnia uruchomienia pierwszej transzy kredytu - zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową - termin spłaty kapitału - 16 kwartalnych rat, licząc od dnia 15.03.2018r. - oprocentowanie kredytu - Stawka WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego okres za który naliczane będą odsetki, powiększone o marżę banku. - termin realizacji inwestycji - 31.03.2015r. - 25.03.2016r. 2. Zamawiający zastrzega: - kredyty wykorzystane zostaną na refundację poniesionych wydatków oraz na spłatę faktur i rachunków wystawionych po podpisaniu umowy z bankiem - możliwość ustalenia nowych terminów uruchomienia transz kredytów - możliwość spłaty kredytu przed terminem wymagalności bez pobierania prowizji od kwoty podlegającej wcześniejszej spłacie, - możliwość ustalenia nowego harmonogramu spłat kredytu, w przypadku zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności dotyczących kondycji finansowej po stronie Zamawiającego, których wcześniej nie można było przewidzieć. - w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą od wysokości pozostałej do spłaty kwoty kredytu. 3. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiający informuje o dostępności na stronie www.lubowo.pl - odnośnik BIP, zakładka - budżet i uchwały następujących dokumentów: - Uchwałę Rady Gminy Nr VI/44/2015 z dnia 27.05.2015r.r.w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne . - opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o możliwości spłaty kredytu - Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za rok 2012, 2013 i 2014r. - Uchwała Nr III/16/2014 Rady Gminy z dnia 30.12.2014r. w uchwały budżetowej na 2015r. - Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 14.01.2015r. w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Łubowo - Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 14.01.2015r. w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania przez Gminę Łubowo deficytu budżetu na 2015r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, posiadali uprawnienia do wykonywania działalności kredytowej, określone w ustawie z dnia 29.08.1997r. Prawo bankowe (tekst jedn.- Dz. U. z 2015r. poz. 128 ze zm.). Celem potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są złożyć zezwolenie na prowadzenie działalności w w/w zakresie. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie ze SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie bądź zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy - zmiana nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno - prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą - zmiana terminu realizacji umowy w związku ze zmianą terminu realizacji inwestycji wymienionej w opisie przedmiotu zamówienia 2. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość wprowadzenia zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na które obie strony wyrażą zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



pobierz siwz