Ogłoszenie o przetargu - remont dachu świetlicy w Myślęcinie i przedszkola w Woźnikach

2014-05-28 00:00:00

Wójt Gminy Łubowo publikuje ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Remont dachu świetlicy wiejskiej w miejscowości Myślęcin oraz wymiana pokrycia dachowego przedszkola w miejscowości Woźniki, gmina Łubowo"

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.lubowo.pl
 

Łubowo: Remont dachu świetlicy wiejskiej w miejscowości Myślęcin oraz wymiana pokrycia dachowego przedszkola w miejscowości Woźniki, gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 115081 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu świetlicy wiejskiej w miejscowości Myślęcin oraz wymiana pokrycia dachowego przedszkola w miejscowości Woźniki, gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu świetlicy wiejskiej w miejscowości Myślęcin oraz wymiana pokrycia dachowego przedszkola w miejscowości Woźniki, gmina Łubowo na który składa się w szczególności: a) remont dachu w Myślęcinie: - rozebranie pokrycia azbestowego - rozbiórka dachówki karpiówki - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - przemurowanie kominów i uzupełnienie tynków na kominach - ołacenie połaci dachowych oraz przybicie desek czołowych dla pokryć dachowych z blach powlekanych - pokrycie dachu blachą powlekaną, montaż gąsiorów, okapów i wiatrownic - montaż rynien i rur spustowych - lakierowanie powierzchni drewnianych - wywóz materiałów z rozbiórki i gruzu z utylizacją - przełożenie zasilania napowietrznego budynku b) wymiana pokrycia dachowego przedszkola w Woźnikach - rozebranie kaferków oraz uzupełnienie miejsc po kaferkach - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych - rozebranie obróbek blacharskich rynien i rur spustowych - rozebranie murów, okapów itp. nie nadających się do użytku - ołacenie połaci dachowych oraz przybicie desek czołowych dla pokryć z blach powlekanych - pokrycie dachu blachą powlekaną, montaż gąsiorów, okapów i wiatrownic - montaż rynien i rur spustowych - malowanie 2x powierzchni metalowych oraz słupów zadaszenia farbą chlorokauczukową - spoinowanie ścian - demontaż wsporników instalacji odgromowej i montaż przewodu odprowadzającego - badania instalacji odgromowej: pomiar pierwszy i następny - wywóz materiałów z rozbiórki i wywóz gruzu oraz koszty utylizacji Szczegółowa specyfikacja techniczna oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy, który pozwala ocenić wielkość zamówienia) zostały zawarte w zał. nr 7 do SIWZ. Wskazana jest wizyta na miejscu w celu zapoznania się ze stanem obecnym obu budynków - po uprzednim telefonicznym umówieniu spotkania z jedną z osób wskazanych do kontaktów w pkt II SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być wprowadzone do umowy aneksem, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.45.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 3.000,00 zł (trzytysiącezł 00/100). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium (w przypadku gwarancji lub innego dokumentu określonego przez Ustawę) powinna być dołączona do oferty zaś oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Łubowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie ze SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1. Wykonawcy służy prawo przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o czas trwania przeszkody, w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, np. w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych na wniosek Wykonawcy, prac archeologicznych itd. b) na skutek działania Siły wyższej , c) działania Władz Administracyjnych, d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może jednostronnie wstrzymać wykonywanie robót przez Wykonawcę, jeżeli prace objęte niniejszą umową uzależnione będą od wykonania innych prac towarzyszących lub procesów technologicznych. 4. Oprócz zmian dotyczących terminu wykonania robót zamawiający dopuszcza wprowadzanie korekt umowy dot. wprowadzonych w trakcie trwania umowy regulacji prawnych np. zmiany wysokości podatku VAT. 5. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób za uprzednią zgodą Zamawiającego. 6. Dopuszczalne są zmiany związane z ewentualnymi robotami zamiennymi, na które obie strony wyrażą zgodę jak opisano w pkt. IV SIWZ. 7. Dopuszczalne są zmiany podwykonawców, na zasadach opisanych we wzorze umowy - zał. nr 6.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





treść została wydrukowana ze strony
https://www.lubowo.pl/przetarg,ogloszenie-o-przetargu-remont-dachu-swietlicy-w-myslecinie.html