II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne w wysokości do 3 000 000,00 zł. Zamawiający informuje, że kredyt będzie przeznaczony na pokrycie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie gminy Łubowo przeznaczonych do włączenia do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST-PARK – Podstrefa Łubowo” Przedsięwzięcie jest współfinansowane środkami z UE w ramach WRPO. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Wykorzystanie kredytu - do dnia 10.05.2018 r. w dwóch transzach, zgodnie z dyspozycją kredytobiorcy. 2.2. Dla celów porównania ofert przyjmuje się udzielenie kredytu w następujących transzach: 5.05.2018r. 1 500 000,00 15.06.2018r. 1 500 000,00 2.3. Spłata kredytu oraz odsetek: - rozpoczęcie spłaty odsetek 15.05.2018r., - rozpoczęcie spłaty kapitału 15.01.2022r., - zakończenie spłaty kapitału 15.12.2030r., - zakończenie spłaty odsetek 15.12.2030r., - karencja w spłacie kapitału: do 15.01.2022roku. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SIWZ oraz załączniki
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie i obsługa kredytu długoterminowego na zadanie inwestycyjne w wysokości do 3 000 000,00 zł. Zamawiający informuje, że kredyt będzie przeznaczony na pokrycie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach gminy na realizację przedsięwzięcia pod nazwą „Uzbrojenie terenów inwestycyjnych na terenie gminy Łubowo przeznaczonych do włączenia do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej INVEST-PARK – Podstrefa Łubowo” Przedsięwzięcie jest współfinansowane środkami z UE w ramach WRPO. Przedmiot zamówienia opisany jest następującymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu. 2. Zakres zamówienia: 2.1. Wykorzystanie kredytu - do dnia 31.07.2018 r. w dwóch transzach, zgodnie z dyspozycją kredytobiorcy. 2.2. Dla celów porównania ofert przyjmuje się udzielenie kredytu w następujących transzach: 21.05.2018r. 15.07.2018r. 1 500 000,00 1 500 000,00 2.3. Spłata kredytu oraz odsetek: - rozpoczęcie spłaty odsetek 15.06.2018r., - rozpoczęcie spłaty kapitału 15.01.2022r., - zakończenie spłaty kapitału 15.12.2030r., - zakończenie spłaty odsetek 15.12.2030r., - karencja w spłacie kapitału: do 15.01.2022roku. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SIWZ oraz załączniki
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2018-04-27, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2018-05-02, godzina: 10:00,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Zakres zmian określają ogólne warunki umowy zawarte w zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy, a w szczególności dotyczące: 2.1. wynagrodzenia Wykonawcy, za obopólną zgodą stron, w przypadku: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, 2.2. w zakresie przedmiotu zamówienia, polegających na: a) rezygnacji z części kredytu, b) niewykorzystaniu przyznanego kredytu w pełnej wysokości, c) wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części, d) wydłużenia okresu spłaty kredytu lub jego części, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. e) inne zmiany przewidziane wprost w SIWZ i zgodne z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 3. Strony wprowadzają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2: 3.1. Wynagrodzenie Wykonawcy może zostać podwyższone lub obniżone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1. oraz wykazanie, wraz z załączeniem dowodów (w sytuacji, w której jest to możliwe), wpływu zmiany na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. 3.2. Kwota, o jaką może zostać zmienione wynagrodzenie, nie może być wyższa niż wynikająca ze zmiany przepisów prawa. Wartość wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku od towarów i usług, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo stawki godzinowej lub składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia wejścia w życie zmian jeszcze nie wykonano. 3.3. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków umownych Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie obustronnie uzgodnionym, zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów umowy z obowiązującym po zmianie prawem. 4. Dopuszczalne są zmiany dotyczące podwykonawców z wszelkimi obostrzeniami zawartymi w niniejszej umowie. 5. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w drodze aneksu, pod rygorem jej nieważności.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Zakres zmian określają ogólne warunki umowy zawarte w zał. nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy, a w szczególności dotyczące: 2.1 - skreślony w całości 2.2. w zakresie przedmiotu zamówienia, polegających na: a) rezygnacji z części kredytu, b) niewykorzystaniu przyznanego kredytu w pełnej wysokości, c) wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części, d) wydłużenia okresu spłaty kredytu lub jego części, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. e) inne zmiany przewidziane wprost w SIWZ i zgodne z ustawą Prawo Zamówień Publicznych. 3. Strony wprowadzają następujące zasady wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2: 3.1. Wynagrodzenie Wykonawcy może zostać podwyższone lub obniżone na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, zawierający w szczególności wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 2.1. oraz wykazanie, wraz z załączeniem dowodów (w sytuacji, w której jest to możliwe), wpływu zmiany na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę. 3.2. Kwota, o jaką może zostać zmienione wynagrodzenie, nie może być wyższa niż wynikająca ze zmiany przepisów prawa. Wartość wynagrodzenia umownego brutto Wykonawcy może ulec zmianie o kwotę równą różnicy w kwocie podatku od towarów i usług, minimalnego wynagrodzenia za pracę albo stawki godzinowej lub składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jednakże wyłącznie co do części wynagrodzenia za usługi, których do dnia wejścia w życie zmian jeszcze nie wykonano. 3.3. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków umownych Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie obustronnie uzgodnionym, zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów umowy z obowiązującym po zmianie prawem. 4. Dopuszczalne są zmiany dotyczące podwykonawców z wszelkimi obostrzeniami zawartymi w niniejszej umowie. 5. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w drodze aneksu, pod rygorem jej nieważności.