Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na rozbudowę i modernizację sieci kanalizacji sanitarnej w Łubowie, Fałkowie i Dziekanowicach...

2016-02-15 00:00:00

Wójt Gminy Łubowo ogłasza przetarg nieograniczony na: Rozbudowę sieci kanalizacji sanitarnej w Dziekanowicach (etap II – przepompownia P2) oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozbudową rurociągu tłocznego ścieków z przepompowni w Fałkowie, gmina Łubowo

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.lubowo.pl
 

Łubowo: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dziekanowicach (etap II - przepompownia P2) oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozbudową rurociągu tłocznego ścieków z przepompowni w Fałkowie, gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 32560 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dziekanowicach (etap II - przepompownia P2) oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej wraz z rozbudową rurociągu tłocznego ścieków z przepompowni w Fałkowie, gmina Łubowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dziekanowice (etap II): - wykonanie kolektora grawitacyjnego K-3 (PCV 200mm), długości 10m - wykonanie rurociągu tłocznego (PE 90mm) - R2, długość 52m - wykonanie przepompowni P2 Łubowo - Fałkowo: - wykonanie kolektora grawitacyjnego (PCV 200mm), długości 65m - wykonanie rurociągu tłocznego (PEHD 110mm), długości 284m - modernizację przepompowni ścieków w Fałkowie wraz z monitoringiem - przewierty sterowane o łącznej długości 88m W wycenie należy też ująć wszelkie roboty towarzyszące i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej. Uwaga: przepompownie ścieków muszą zostać wpięte w system monitoringu działający na terenie Gminy Łubowo Szczegółowa specyfikacja techniczna znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. W załączniku nr 7 do SIWZ załączono też przedmiary, które należy potraktować tylko jako element pomocniczy w przygotowaniu oferty - zakres inwestycji określa załączona dokumentacja techniczna i ona jest podstawą wyceny zadania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 5.000,00 zł (pięćtysięcyzł 00/100). Kopia dokumentu potwierdzającego złożenie wadium (w przypadku gwarancji lub innego dokumentu określonego przez Ustawę) powinna być dołączona do oferty zaś oryginał należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Łubowo.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie ze SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Terminy realizacji robót związanych z Przedmiotem Umowy strony ustalają następująco: a) rozpoczęcie robót nastąpi po przejęciu placu budowy przez Wykonawcę b) zakończenie robót nastąpi do: 05 maja 2016r. Termin ten obejmuje faktyczne wykonanie robót i jest ostatecznym terminem zgłoszenia inwestycji do odbioru. Wyłącznie dokonany bezusterkowy odbiór końcowy wraz z dostarczeniem pełnej dokumentacji powykonawczej, w zakresie koniecznym do formalnej możliwości użytkowania obiektu przez Zamawiającego (zawiadomienie o przystąpieniu użytkowania lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - w zależności od wymogów), upoważnia Wykonawcę do wystawienia ostatecznej faktury VAT. Wykonawcy służy prawo przedłużenia terminu zakończenia przedmiotu umowy o czas trwania przeszkody; w przypadku: a) wstrzymania robót przez Zamawiającego, b) na skutek działania Siły wyższej , c) działania Władz Administracyjnych, d) z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający może jednostronnie wstrzymać wykonywanie robót przez Wykonawcę, jeżeli prace objęte niniejszą umową uzależnione będą od wykonania innych prac towarzyszących lub procesów technologicznych. Istotne jest aby rozpocząć wykonywanie prac od zakresu w Dziekanowicach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wstrzymania prac tego zakresu na czas uroczystości związanych z obchodami 1050 rocznicy Chrztu Polski, które odbędą się m.in. na terenie Ostrowa Lednickiego w terminie 14.04.2016r. Okres wstrzymania prac może wynieść nawet do 5 dni. Wstrzymanie prac może wiązać się z koniecznością usunięcia sprzętu i dodatkowego zabezpieczenia terenu budowy. 4. Oprócz zmian dotyczących terminu wykonania robót zamawiający dopuszcza wprowadzanie korekt umowy dot. wprowadzonych w trakcie trwania umowy regulacji prawnych np. zmiany wysokości podatku VAT. 5. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach oraz w SIWZ. Wykonawca może dokonać zmiany osób za uprzednią zgodą Zamawiającego. 6. Dopuszczalne są zmiany związane z ewentualnymi robotami zamiennymi, na które obie strony wyrażą zgodę jak opisano w pkt. IV SIWZ. 7. Dopuszczalne są zmiany dotyczące podwykonawców z wszelkimi obostrzeniami zawartymi w niniejszej umowie, w szczególności opisanymi w §12 niniejszej Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo 62-260 Łubowo 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo 62-260 Łubowo 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



pliki do pobrania:

siwz

wzór umowy - zał. 6

dokumentacja techniczna - zał. 7





treść została wydrukowana ze strony
https://www.lubowo.pl/przetarg,ogloszenie-o-przetargu-nieograniczonym-na-rozbudowe-i-modernizacje-sieci-kanalizacji.html