Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonanie usług w zakresie odśnieżania i zimowego utrzymania dróg na 2016 rok.


Wójt Gminy Łubowo publikuje ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na "Wykonanie usług w zakresie: odśnieżania i zimowego utrzymania dróg" - na rok 2016

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Łubowo: Wykonanie usług w zakresie: odśnieżania i zimowego utrzymania dróg
Numer ogłoszenia: 331964 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo , Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie: odśnieżania i zimowego utrzymania dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: - usługi ściśle związane z odśnieżaniem i zimowym utrzymaniem dróg: a) usługi związane z odśnieżaniem dróg przy użyciu pługów lekkich - stawka godzinowa b) usługi związane z odśnieżaniem dróg przy użyciu pługów średnich - stawka godzinowa c) zwalczanie śliskości dróg mieszanką solną - cena za kilometr z materiałem (minimum 1 część soli + 3 części piasku) d) usługi koparko - ładowarką np. typu CAT 432F lub równoważnego sprzętu, który ma służyć do usuwania mniejszych zwałów śniegu, zasp śnieżnych, w zwartej zabudowie itp. - stawka godzinowa e) usługi związane z użyciem ciężkiego sprzętu typu ładowarka z wysięgnikiem teleskopowym np. CAT TH414C z łyżką lub równoważnego sprzętu o podobnych możliwościach odśnieżania, usuwania dużych zasp śnieżnych, zwałów śniegu itp. - stawka godzinowa f) usługi związane z użyciem równiarki bądź innego równoważnego sprzętu o podobnych możliwościach odśnieżania - stawka godzinowa Wielkość zamówienia jest uzależniona od aktualnych potrzeb Zamawiającego i zamówienie usług świadczonych za pomocą poszczególnego sprzętu będzie następowało przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Łubowo. Czas reakcji na wezwanie do wykonania usługi zostanie wskazany przy każdym zamówieniu usługi przez Zamawiającego. Minimalny czas reakcji określa wartość wskazana w formularzu ofertowym. Oferent jest zobowiązany do zastosowania właściwej stawki podatku VAT dla poszczególnych usług. Jeżeli w niniejszej dokumentacji zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów czy przy wykorzystaniu sprzętu wskazanego w dokumentacji lub równoważnego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ na etapie podpisywania umowy Zamawiający żąda przedstawienia wyciągu z ewidencji działalności gospodarczej, wydanego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert oraz aktualnej, opłaconej polisy, potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - czas reakcji na wezwanie do wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: Zamawiającemu służy prawo: a) wstrzymania usługi wskutek sytuacji, gdzie wykonanie usługi nie leży w interesie publicznym, na skutek działania Siły wyższej , działania Władz Administracyjnych, b) przesunięcia terminu rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usługi w przypadku przyczyn o obiektywnym charakterze Oprócz zmian dotyczących terminu wykonania usługi zamawiający dopuszcza wprowadzanie korekt umowy dot. wprowadzonych w trakcie trwania umowy regulacji prawnych np. zmiany wysokości podatku VAT. Przewiduje się również możliwość wprowadzenia zmian osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łubowo, Łubowo 1, 62-260 Łubowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Łubowo, 62-260 Łubowo 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



do pobrania:

siwz

zał nr 4 - wzór umowy